Wednesday, September 14, 2005

Semangat yang Berterusan


Assalamualaikum warahmatullah,
Hari ini tanggal 14 September 2005, aku mula mendaftar dan mencoret blog aku pada laman blog yang baru ini. Dahulu aku menggunakan blog yang diorganisasikan oleh Friendster. Oleh kerana aku mahukan sedikit pembaharuan dan cabaran maka blogger.com menjadi pilihan aku. Aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada pembaca intim blog aku ini. Aku berdoa agar Allah membenihkan keinsafan dan ketaatan pada jiwa kalian apabila membaca blog aku ini. Aku juga berharap agar kalian memperoleh suatu kemanfaatan dalam melirik mata kalian pada catatan kronologi kehidupan ini. Demi jiwaku yang berada dalam genggamanNya, ini bukanlah blog seorang sasterawan ataupun karwayan, namun catatan kronologi pandangan seorang insan dengan ad-Din ISLAM
.

1 comment:

Anonymous said...

akum naguib ... nape tak update>?